loading...
jarahezibai
marjan بازدید : 18 شنبه 04 بهمن 1399 نظرات (0)

عمل کوچک کردن سینه اغلب با بیهوشی عمومی انجام می شود و با توجه به میزان حجمی که قرار است از سینه کم شود ممکن است لازم باشد یک شب در بیمارستان بمانید.

برای مشاهده فیلم جراحی کوچک کردن سینه بر روی جراحی کوچک کردن سینه کلیک کنید و ما را در اینستاگرام به  jarahezibaiآدرس دنبال کنید.

marjan بازدید : 22 شنبه 04 بهمن 1399 نظرات (0)

از عوارض لیفت باسن می توان به عفونت، کبودی و تورم، عدم تناسب  و تقارن باسن و زخم ناخوشایند اشاره کرد و در موارد نادر آمبولی چربی ما در مرکزجراحی زیبایی ایران تلاش می کنیم که با رعایت دقیق آخرین استانداردهای روز دنیا و داشتن برترین جراحان روز ایران،  از بروز این مشکلات جلوگیری کنیم.

برای مشاهده فیلم تزریق چربی به باسن بر روی تزریق چربی به باسن کلیک کنید و ما را در اینستاگرام به  jarahezibaiآدرس دنبال کنید.

marjan بازدید : 20 شنبه 04 بهمن 1399 نظرات (0)

جراحی پلک و افتادگی پلک در تهران و سایر شهرستان های ایران، معمولا یک عمل زیبایی به شمار می رود و بیمه‌ گر اغلب آن را تحت پوشش قرار نمی دهد. در مواردی که پلک بالا به قدری افتاده شده که جلوی دید فرد را بگیرد، بیمه ممکن است بخشی از هزینه عمل جراحی پلک را تقبل کند. پزشک شما بهتر است چشم شما از جمله میدان دید تان، را به طور دقیق و کامل معاینه کند و پیش از عمل، تاییدیه بیمه گر را هم بگیرد.

برای مشاهده فیلم عمل پلک بر روی عمل پلک کلیک کنید و ما را در اینستاگرام به  jarahezibaiآدرس دنبال کنید.

marjan بازدید : 23 شنبه 04 بهمن 1399 نظرات (0)

از عوارض جراحی سینهو تزریق چربی به سینه می توان امکان وجود  ناهمواری درسینه ها و عدم تقارن سینه ‌ها  را نام برد. پس از مدتی که از تزریق چربی بگذرد ممکن است چربی ها در یک محل جمع شوند و توده در سینه ایجاد کنند که برای تخلیه آن راهی به جز عمل جراحی وجود ندارد.


برای مشاهده فیلم عمل سینه بر روی عمل سینه کلیک کنید و ما را در اینستاگرام به  jarahezibaiآدرس دنبال کنید.

منبع

jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 17 شنبه 04 بهمن 1399 نظرات (0)

عمل شکم را با بریدن و برداشتن پوست اضافه و گاه برداشتن چربی با زدن برش جراحی می‌دهند. به طور معمول، برش های جراحی شکم برای صاف کردن شکم بالای استخوان عانه زده می‌شود.


برای مشاهده فیلم عمل شکم بر روی عمل شکم کلیک کنید و اینستاگرام ما به آدرس jarahezibai را دنبال نمایید.

marjan بازدید : 21 پنجشنبه 02 بهمن 1399 نظرات (0)

پس از تزریق چربی به باسن باید یک گن برای فرم دهی یکنواخت چربی در باسن بپوشید. و باید از فعالیت های شدید یا طولانی مدت خودداری کنید تا زخم ها و چربی های تازه تحت فشار، تماس و حرکت زیاد قرار نگیرند. اگر شش ماه اول چربی ها باقی بمانند نتایج حاصل از لیفت باسن در بسیاری از موارد تا ۲۰ سال یا بیشتر باقی خواهد ماند.

منبع

jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 23 پنجشنبه 02 بهمن 1399 نظرات (0)

جراحی پلک محل یا شکل ابروها را تغییر نمی‌دهد. برای اصلاح ابرو ها باید عمل لیفت ابرو را انجام داد. علاوه بر این، عمل پلک  چروک های کناری گوشه های خارجی چشم ها (چروک‌های خنده) را اصلاح نمی‌کند، هرچند ممکن است با این عمل اندکی از آنها کاست. جراحی گوشه چشم (کانتوپکسی ) و درشت کردن چشم ها (کانتوپلاستی) و روش های مرتبط با این نوع جراحی هستند که در آن ها تاندون های خارجی پلک پایینی کشیده می شوند تا گوشه خارجی چشم بالا برود و جلو افتادن آن گرفته شود.

منبع

jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 16 پنجشنبه 02 بهمن 1399 نظرات (0)

تزریق چربی به افزایش حجم سینه ها کمک می کند ولی نمی تواند باعث گردتر شدن سینه ها و فرم دهی به آن شود .  در کل از تزریق چربی به سینه می توان به عنوان یک روش تکمیلی در حین جراحی سینه برای برطرف کردن نا منظمی های شکل و فرم سینه استفاده کرد. و با تزریق چربی خالی به نتایج مطلوب از عمل سینه نمیرسیم.

منبع

jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 22 پنجشنبه 02 بهمن 1399 نظرات (0)

خانم هایی که قصد دارند در آینده باردار شوند بهتر است که عمل جراحی شکم خود را به تعویق بیاندازند. عمل شکم در بارداری اختلال ایجاد نمی کند، با این همه نتایج مثبتی که از این عمل نصیبتان شده است به دنبال بارداری تا حد زیادی از دست می‌رود.

منبع

jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 22 سه شنبه 30 دی 1399 نظرات (0)

در حالتی که تنها مکش چربی بخواهید کوچک کردن سینه انجام دهید باید پوستتان خاصیت ارتجاعی خوبی داشته باشد و سینه هایتان گرچه بزرگترند، آویزان نباشند و یا به پایین کشیده نشده باشند.

برای مشاهده ی فیلم عمل کوچک کردن سینه بر روی آن یا  جراحی کوچک کردن سینه کلیک نمایید.

منبع

jarahezibai.ir/fa

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 57
  • بازدید ماه : 174
  • بازدید سال : 1,879
  • بازدید کلی : 4,823