loading...
jarahezibai
marjan بازدید : 19 شنبه 11 بهمن 1399 نظرات (0)

به منظور این که به نتایج خوبی از ژنیکوماستی دست یابید و ایمنی و رضایت خاطرتان با عمل کوچک کردن سینه بالا رود باید اول به دقت تعیین کنید که چه چیزی عامل این عارضه است، یعنی علتش آن غده ی اضافی است یا چربی اضافه یا هر دو. برای این منظور، بهترین کار این است که با یک جراح پلاستیک دارای دانشنامه بورد تخصصی و باتجربه در هر دو روش برداشت و مکش چربی مشاوره نمایید.

کوچک کردن سینه چگونه انجام می‌شود؟ برای دیدن انیمیشن کوچک کردن سینه روی آن کلیک کنید.

منبع:

jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 18 شنبه 11 بهمن 1399 نظرات (0)

اولین مرحله در لیفت باسن انجام مشاوره است . در فرایند مشاوره سابقه پزشکی و تناسب اندام  شما بررسی می شود تا جراح زیبایی  ببیند آیا  در ران، شکم و باسن ذخایر لازم چربی برای انجام لیفت باسن برزیلی وجود دارد یا نه ومحل مناسب برای لیپوساکشن و برش های لازم را بررسی میکند و جراح زیبایی در مورد عوارض احتمالی و نحوه جراحی و روند انجام لیفت باسن با شما صحبت خواهد کرد. در این مرحله شما باید انتظارات خود را از نتیجه جراحی بطور واضح و شفاف بیان نمایید و در صورتی که بیماری هایی مانند فشارخون بالا، دیابت، تیروئید  بیماری های قلبی و هر بیماری دیگری دارید حتما جراح پلاستیک را در جریان بگذارید.

تزریق چربی به باسن چگونه انجام می‌شود؟ برای دیدن انیمیشن تزریق چربی به باسن روی آن کلیک کنید.

منبع:

jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 22 شنبه 11 بهمن 1399 نظرات (0)

دو هفته قبل تا دو هفته بعد از عمل سینه از مصرف قرص ضد بارداری خودداری نمایید.

شما به عنوان متقاضی جراحی سینه ، قبل از انجام عمل سینه، باید به مدت ۱۰ روز تا دو هفته از مصرف داروهایی مانند آسپرین، بروفن ،ایندومتاسین، پیروکسیکام و مفنامیک اسید و دیگر داروهای هم خانواده این ها و مکمل های گیاهی خودداری نمایید و چنانچه به هر دلیلی به مسکن نیاز داشتید فقط از استامینوفن ساده یا کدیین استفاده کنید زیرا این داروها با ایجاد اختلال در انعقاد خون و باعث خونریزی زیر پوست و کبودی پس از جراحی سینه می شوند.

همچنین دستورات فوق را در عمل کوچک کردن سینه نیز رعایت نمایید

عمل سینه چگونه انجام می‌شود؟ برای دیدن انیمیشن جراحی سینه روی آن کلیک کنید.

منبع:

jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 18 شنبه 11 بهمن 1399 نظرات (0)

در پایان جراحی شکم لوله های باریک نازکی (بنام ِدرَن) برای تخلیه ترشحات پس از جراحی در بدنتان کار می گذارند این درن ها حدودا یک هفته بعد از جراحی برداشته می شوند . همچنین آن ناحیه را با باندکشی می بندد و  بخیه های تان را پانسمان می‌کنند. بخیه های عمل شکم اغلب جذبی هستند و در صورتی که جذبی نباشند حدودا 10 روز بعد از جراحی برداشته می شوند. به محض اینکه احساس آمادگی کرده اید می توانید فعالیت های سبک روزانه را از سر بگیرید.

عمل شکم چگونه انجام می‌شود؟ برای دیدن انیمیشن عمل شکم روی آن کلیک کنید.

منبع:

jarahezibai.ir/fa

 

marjan بازدید : 19 پنجشنبه 09 بهمن 1399 نظرات (0)

عمل بینی را معمولا به صورت سرپایی در مطب، مرکز جراحی، یا اتاق عمل بیمارستان انجام می‌دهند. معمولا این عمل با بی حسی موضعی همراه با داروهای خواب آور وریدی یا بیهوشی عمومی انجام می‌شود

.

برای مشاهده فیلم عمل بینی بر روی عمل بینی کلیک کنید و اینستاگرام ما به آدرس jarahezibai را دنبال نمایید.

منبع:

jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 18 پنجشنبه 09 بهمن 1399 نظرات (0)

کاندیدای مناسب برای کوچک کردن سینه مردان یا ژنیکوماستی، آقایان جوان و نوجوانی هستند که اندازه سینه هایشان دو سال ثابت مانده است. آقایان بزرگسال نیز می توانند جراحی کوچک کردن سینه انجام دهند. اگر برای مدت های طولانی پستان بزرگ شده و پوست را کش آورده باشد بعد از عمل کوچک کردن سینه ، ناحیه پستان آویزان می شود. شاید برای اصلاح پوست لازم باشد عمل های دیگری انجام گیرد.

برای مشاهده فیلم کوچک کردن سینه بر روی کوچک کردن سینه کلیک کنید و اینستاگرام ما به آدرس jarahezibai را دنبال نمایید.

منبع:

jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 19 پنجشنبه 09 بهمن 1399 نظرات (0)

قبل از انجام جراحی پلک باید شب قبل از جراحی به حمام بروید و هیچ آرایشی روی صورت خود نداشته باشید و نیز از به کار بردن هرگونه زیور آلات پرهیز کنید. همچنین در صورتی که سیگار می کشید بهتر است حداقل ۶ هفته قبل از جراحی پلک، سیگار را ترک کنید تا سیستم ایمنی بدنتان تقویت شود.

برای مشاهده فیلم عمل پلک بر روی عمل پلک کلیک کنید و اینستاگرام ما به آدرس jarahezibai را دنبال نمایید.

منبع:

jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 15 پنجشنبه 09 بهمن 1399 نظرات (0)

در افراد بالای 35 سال و افراد زیر 35 سال که سابقه بیماری های سینه از جمله سرطان سینه دارند باید قبل از انجام جراحی سینه ماموگرافی و سونوگرافی سینه انجام شود. برای افراد زیر 35 سال ماموگرافی لازم نیست.

برای مشاهده فیلم عمل سینه بر روی عمل سینه کلیک کنید و اینستاگرام ما به آدرس jarahezibai را دنبال نمایید.

منبع:

 

marjan بازدید : 16 پنجشنبه 09 بهمن 1399 نظرات (0)

در اغلب موارد جراح به شما توصیه می‌کند که معمولا یک تا دو هفته پس از جراحی شکم هنگام ایستادن بدنتان را کاملاً صاف نکنید و فقط به صورت نیمه درازکش بخوابید و زیر زانو هایتان یک بالش بگذارید.  ممکن است برای برخی از کارهای ابتدایی مثل لباس پوشیدن و رفتن به دستشویی در چند روز اول به کمک نیاز داشته باشید. حتماً باید در اسرع وقت شروع به راه رفتن کنید تا احتمال ایجاد لخته های خونی در بدن تان کاهش یابد.

برای مشاهده فیلم عمل شکم بر روی عمل شکم کلیک کنید و اینستاگرام ما به آدرس jarahezibai را دنبال نمایید.

منبع:

jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 14 چهارشنبه 08 بهمن 1399 نظرات (0)

کوچک کردن سینه مردان، عملی است زیبایی و مشمول پوشش بیمه نخواهد شد. استثنا هایی بسیار نادر عبارتند از موارد ژنیکوماستی حاد و عموماً یک طرفه وجود دارد که برخی از بیمه‌گران ممکن است آن را عمل ترمیمی به حساب بیاورند. البته باید از پیش تاییدیه بیمه‌گر را گرفت.

برای مشاهده فیلم عمل کوچک کردن سینه بر روی عمل کوچک کردن سینه کلیک کنید و اینستاگرام ما به آدرس jarahezibai را دنبال نمایید.

منبع:

jarahezibai.ir/fa

 

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 38
  • بازدید ماه : 155
  • بازدید سال : 1,860
  • بازدید کلی : 4,804