loading...
jarahezibai
marjan بازدید : 22 سه شنبه 23 دی 1399 نظرات (0)

عمل جراحی سینه کوچک کردن سینه (ماموپلاستی) ممکن است یکی از سه روش زیر انجام شود :

1. بریدن و برداشتن با تکنیک‌های پدیکور : که در آنها در حالی که رگهای خونی و عصب های نوک سینه هنوز به آن متصل هستند بافتهای دیگر برداشته می شود (این روش، متداول ترین روش ماموپلاستی است).

2. روشهای مکش چربی : فقط برای کاهش چربی اضافی سینه (و نه بافت غدد سینه) که به تنهایی یا همراه با برش بافت و پوست سینه در جراحی انجام می‌شود.

3. برداشت و پیوند نوک سینه : که در آن نوک و بافت های اضافی بر داشته، سپس نوک در جای خود روی سینه تازه شکل گرفته پیوند زده می‌شود( این عمل به ندرت ضرورت می‌یابد) .

برای دیدن ویدیوی جراحی کوچک کردن سینه بر روی جراحی کوچک کردن سینه کلیک کنید و ما را در اینستاگرام دنبال کنید. @jarahezibai

marjan بازدید : 23 دوشنبه 22 دی 1399 نظرات (0)

کاندیدای مناسب برای جراحی کوچک کردن سینه، زنانی هستند که مشکلات سلامتی جدی نداشته باشند علی رقم داشتن سینه های بسیار بزرگ، وزن نسبتا طبیعی داشته باشند و رشد سینه هایشان کامل شده باشد (حوالی ۱۸ سالگی). دلیل انتظار برای رشد کامل سینه این است که رشد بیشتر سینه ممکن است نتایج جراحی کوچک کردن سینه ( ماموپلاستی ) را تغییر دهد. جراحی کوچک کردن سینه را میتوان در سنین پایین‌تر نیز انجام داد. اما ممکن است نتایج عمل تغییر کند و باز در آینده مجددا به جراحی نیاز داشته باشید.

به همین ترتیب زنانی که قصد دارند در آینده نزدیک بچه دار شوند بهتر است امکان به تعویق انداختن عمل کوچک کردن سینه را بررسی کنند زیرا بارداری و شیردهی ممکن است به تغییراتی در سینه بیانجامد. کاهش و افزایش شدید وزن، همراه با انواع هورمون ها نیز ممکن است در اندازه سینه تاثیر بگذارد و لازم شود که عمل را تکرار کنید. ولی با انجام جراحی کوچک کردن سینه مشکلی برای شیردهی در آینده نخواهید داشت. فقط به یاد داشته باشید که حین مشاوره جراح را در جریان قصد بارداری و شیردهی خود قرار دهید 

 


 

برای دیدن ویدیو جراحی کوچک کردن سینه بر روی جراحی کوچک کردن سینه کلیک کنید و ما را در اینستاگرام جراحی زیبایی @jarahezibai دنبال کنید.

منبع

http://jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 22 دوشنبه 22 دی 1399 نظرات (0)

در افراد بالای 35 سال و زیر 35 ساله ای که سابقه بیماری های سینه از جمله سرطان سینه دارند باید قبل از جراحی سینه ماموگرافی و سونوگرافی سینه انجام دهند. برای افراد زیر 35 سال ماموگرافی الزامی نیست.

دو هفته قبل تا دو هفته بعد از عمل سینه از مصرف قرص ضد بارداری خودداری نمایید.

شما به عنوان متقاضی جراحی سینه، قبل از عمل سینه، باید به مدت 10 روز تا دو هفته از مصرف داروهای آسپرین، بروفن ،ایندومتاسین، پیروکسیکام و مفنامیک اسید و همه داروهای هم خانواده این ها و مکمل های گیاهی خودداری کنید زیرا این داروها با ایجاد اختلال در انعقاد خون و باعث خونریزی زیر پوست و کبودی پس از جراحی سینه می شوند. چنانچه به هر دلیلی به مسکن نیاز داشتید فقط از استامینوفن ساده یا کدئین استفاده کنید.

حداقل دو هفته قبل از عمل سینه، باید مصرف هرگونه دارو را با جراح تان در میان بگذارید.

شب قبل از انجام جراحی سینه به حمام بروید .

اگر سیگاری هستید لازم است 6 ماه و یا حداقل 6 هفته قبل از جراحی سینه، سیگار را کنار بگذارید تا سیستم ایمنی بدنتان تقویت شود.

دو هفته قبل از عمل جراحی سینه از مصرف الکل خودداری کنید زیرا مصرف الکل فرایند بهبود شما را طولانی تر خواهد کرد.

قبل از عمل سینه، لازم است از مشکلات زمینه‌ای مانند قلبی، ریوی، کبدی، کلیوی، عصبی روانی و هر گونه اعتیاد و بیماری های دیگر مانند هپاتیت و غیره با پزشک خود صحبت کنید تا احتیاط لازم حین جراحی سینه به عمل آید.

همچنین اگر قصد کاهش وزن خود را دارید، قبل از انجام جراحی سینه این کار را انجام دهید. زیرا نوسانات وزن بعد از این اقدام، ممکن است باعث افتادگی دوباره سینه‌هایتان شود.

 

 

 

برای دیدن ویدیو جراحی سینه بر روی جراحی سینه کلیک کنید و مارا در اینستاگرام جراحی زیبایی @jarahezibai دنبال کنید.

منبع

http://jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 19 دوشنبه 22 دی 1399 نظرات (0)

اندازه و نحوه برش باسن برای تخلیه چربی های اضافه یا کشیدن پوست بنا بر مقدار و محل پوست و چربی اضافی متفاوت است.ولی اغلب در زیر چین باسن بالای ران برش داده میشود بعد از اینکه بافت‌های اضافی پوست و چربی برداشته شدند، پوست باقی مانده روی بافت محکم کشیده شده و فرم جدید باسن ایجاد می‌شود. در نهایت برش با بخیه بسته و پانسمان میشود. ممکن است لوله هایی جهت خارج شدن مایعات اضافی زیر پوست قرار دهند. پس از لیفت باسن کمی تورم، کبودی و قرمزی خواهید داشت که به مرور بهبود می یابد 



برای دیدن ویدیو
لیفت باسن بر روی لیفت باسن کلیک کنید و مارا در اینستاگرام جراحی زیبایی @jarahezibai دنبال کنید.

منبع

http://jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 24 دوشنبه 22 دی 1399 نظرات (0)

استعمال دخانیات به شدت مانع التیام زخم ها می شود به همین دلیل حتما باید چند هفته پیش از جراحی شکم و در سرتاسر دوره بهبود از استعمال دخانیات پرهیز کنید. علاوه بر این، باید به دقت تمامی توصیه‌ های جراح پلاستیک تان را به کار ببندید . هر چند ممکن است خمیده راه رفتن برای چند روز ناراحت ‌کننده باشد، برای التیام زخم‌ها و حصول نتیجه خوب از عمل شکم ضرورت تام دارد اگر خوب از زخم هایتان مراقبت کنید و تمامی دستورالعمل ها برای استفاده از پمادهای موضعی، ورقه های سیلیکون و ماساژ محل برش ها را رعایت کنید، جای برش ها به خوبی ترمیم می شود. علاوه بر اینها باید وزن خود را ثابت و در حد مطلوب نگه دارید و مرتب ورزش کنید تا شکم و اندامتان که با عمل صاف کردن شکم ظاهری بهتر پیدا کرده است همانطور بماند 

 


.

برای دیدن ویدیو جراحی شکم بر روی جراحی شکم کلیک کنید و مارا در اینستاگرام جراحی زیبایی @jarahezibai دنبال کنید.

منبع

http://jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 19 شنبه 20 دی 1399 نظرات (0)

عمل لیفت صورت صورت عمل زیبایی است و بیمه هزینه آن را تقبل نمی کند. شاید استثناهایی وجود داشته باشد که به علت عارضه هایی چون فلج بل یا حمله صورت فلج شده و عدم تقارنی شدید در صورت ایجاد شده باشد. در هر حال، حتی در این شرایط هم به ندرت بیمه هزینه لیفت صورترا تقبل می‌کند و حتماً باید قبل از عمل تاییدیه بیمه گر را بگیرید.

برای مشاهده ی فیلم عمل لیفت صورت بر روی عمل لیفت صورت کلیک کنید و مارا در اینستاگرام مرکز جراحی زیبایی ایران دنبال کنید @jarahezibai

منبع

http://jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 87 شنبه 20 دی 1399 نظرات (0)

در اغلب موارد، عمل کوچک کردن سینه را عمل ترمیمی در نظر گرفته می شود. با این حال، باید پیش از عمل اطمینان حاصل کرد که این عمل جراحی سینه مشمول پوشش بیمه می شود و گواهی لازم را گرفت . سهمی را هم که برای جراحی سینه و جراحی کوچک کردن سینه بیمه تقبل میکند به بیمه گر بستگی دارد، در بیشتر موارد استاندارد های بازپرداخت پوشش بیمه ای برای عمل کوچک کردن سینه (ماموپلاستی) را بیمه گر بر اساس حجم بافت سینه ای که باید برداشته شود و معیارهای دیگر (مثل قد، وزن، درمان های پزشکی پیشین برای درد و غیره) تعیین می کند. برخی از بیمه گر ها ممکن است به کلی از پوشش هزینه‌های این عمل خودداری کنند.

فقط با معاینه و بحث درباره هدف با یک جراح زیبایی واجد شرایط می توان تعیین کرد که چه میزان کاهش حجم سینه برای شما متناسب است و در نهایت این بیمه گر شماست که تعیین می کند عمل ماموپلاستی شما مشمول پوشش بیمه است یا نه.

برای استفاده از بیمه اول باید یک گواهی از متخصص ستون فقرات بگیرید و با این گواهی که دال بر مشکل حاد در ناحیه ستون فقرات به علت سنگینی بیش از حد سینه ها می باشد پرونده شما در کمسیون پزشکی بیمه بررسی میشود در صورت موافقت می توانید از بیمه استفاده کنید.

برای مشاهده ی فیلم عمل کوچک کردن سینه بر روی عمل کوچک کردن سینه کلیک کنید و مارا در اینستاگرام مرکز جراحی زیبایی ایران دنبال کنید @jarahezibai

منبع

http://jarahezibai.ir/fa/

marjan بازدید : 20 شنبه 20 دی 1399 نظرات (0)

بخش اعظم توفیق در جراحی سینه ها مثل هر عمل سینه دیگری مشاوره با یک جراح پلاستیک حاذق و دارای دانشنامه بورد فوق تخصصی است. یعنی پزشکی که تخصیلات پزشکی عمومی ، تخصص جراحی عمومی و فوق تخصص جراحی پلاستیک را دریافت کرده است بهترین شخص برای انجام جراحی سینه می باشد. این جراح باید تجربه عمل زیبایی سینه را داشته باشد. علاوه بر این جراحی که انتخاب می کنید باید با دقت به هدف هایتان از جراحی ،تغییر جسمانی که می‌خواهید و این که انتظار دارید برجسته کردن سینه هایتان چگونه کیفیت زندگی شما را ارتقا دهد گوش کند . درنظر داشته باشید که اینکه شما احساس خوبی نسبت به جراح خود داشته باشید نیز در انتخاب جراح پلاستیک مهم است. همچنین متخصصین جراح عمومی و فوق تخصصان جراحی سینه نیز میتوانند این جراحی را انجام دهند.

برای مشاهده ی فیلم جراحی سینه بر روی جراحی سینه کلیک کنید و مارا در اینستاگرام مرکز جراحی زیبایی ایران دنبال کنید @jarahezibai

منبع

http://jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 22 شنبه 20 دی 1399 نظرات (0)

عمل  شکم، اگر به دست جراح پلاستیک حاذق روی کاندیدای با وضعیت جسمانی مناسب انجام گیرد عملی بسیار ایمن است. یکی از نتایج ممکن عدم تقارن است احتمال بروز عفونت، لخته های خونی، تجمع خون زیر پوست، تجمع زیاد مایعات، مردن بافت  (نکروز ) و در موارد نادر آمبولی ریوی وجود دارد. ایجاد جوشگاه های برجسته یا نامنظم نیز یکی دیگر از عوارض جراحی شکم است. علاوه بر اینها،  خطر آسیب دیدگی بافت شکمی بر اثر صاف ایستادن پیش از التیام کامل وجود دارد. همچون هر جراحی دیگری، ممکن است نیاز به عمل‌های اصلاحی جزئی پیش بیاد، و خطرهای مربوط به بیهوشی جراحی شکم را هم همیشه باید محتمل دانست

برای مشاهده ی فیلم عمل شکم بر روی عمل شکم کلیک کنید و مارا در اینستاگرام مرکز جراحی زیبایی ایران دنبال کنید @jarahezibai

منبع

http://jarahezibai.ir/fa/

marjan بازدید : 18 پنجشنبه 18 دی 1399 نظرات (0)

در عمل سینه با تزریق چربی در سینه‌ها، تزریق چربی به افزایش حجم سینه ها کمک می کند ولی نمی تواند باعث گردتر شدن سینه ها و فرم دهی به آن شود .

همچنین از عوارض تزریق چربی به سینه میتوان امکان ایجاد ناهمواری درسینه ها و عدم تقارن سینه‌ها نام برد. پس از مدتی تزریق چربی ممکن در یک محل جمع شود و توده در سینه ایجاد کند که برای تخلیه آن راهی به جز عمل جراحی وجود ندارد.

در کل از تزریق چربی به سینه می توان به عنوان یک روش تکمیلی در حین جراحی پروتز سینه برای برطرف کردن نا منظمی های شکل و فرم سینه استفاده کرد. و با تزریق چربی خالی به نتایج مطلوب از عمل سینه نمیرسیم.

برای مشاهده ی فیلم جراحی سینه بر روی جراحی سینه کلیک کنید و مارا در اینستاگرام دنبال کنید @jarahezibai

منبع

http://jarahezibai.ir/fa

 

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 40
  • بازدید ماه : 157
  • بازدید سال : 1,862
  • بازدید کلی : 4,806