loading...
jarahezibai
marjan بازدید : 27 پنجشنبه 18 دی 1399 نظرات (0)

قبل از انجام لیفت باسن مصرف داروهایی که در انعقاد خون اختلال ایجاد میکنند مانند آسپرین ، ضدبارداری، ضد التهاب ، داروهای هورمونی، ویتامین E ، داروها و مکمل های گیاهی شما باید مصرف این دارو ها را قطع کنید.در صورت مصرف دخانیات، برای تقویت سیستم دفاعی بدن 6 هفته قبل از انجام لیفت باسن برزیلی سیگار کشیدن را کنار بگذارید.

احتمالا جراح خواستار انجام برخی آزمایش ها شود تا  وضعیت سلامت جسمانی شما را قبل از جراحی بررسی کند.

برای مشاهده ی فیلم جراحی پلک بر روی عمل جراحی پلک کلیک کنید یا ما را در اینستاگرام جراحی زیبایی دنبال کنید ((@jarahezibai

منبع

http://jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 21 پنجشنبه 18 دی 1399 نظرات (0)

جراحی پلک در تهران و سایر شهرستان ها و افتادگی پلک معمولا یک عمل جراحی زیبایی است و بیمه‌گر ها آن را تحت پوشش قرار نمی دهند. در مواردی که پلک بالا چنان شل شده که جلوی دید فرد را می‌گیرد، بیمه ممکن است بخشی از هزینه عمل جراحی پلک را تقبل کند. چشم پزشک شما بهتر است چشم شما، از جمله میدان دید تان، را به طور دقیق و کامل معاینه کند و پیش از عمل تاییدیه بیمه گر را هم بگیرد.

برای مشاهده ی فیلم جراحی پلک بر روی عمل جراحی پلک کلیک کنید یا ما را در اینستاگرام جراحی زیبایی دنبال کنید @jarahezibai

marjan بازدید : 21 سه شنبه 16 دی 1399 نظرات (0)

افتادگی پلک ها در هر سنی ممکن است سبب شود چهره ی افراد خسته، غمگین یا حتی عصبانی جلوه کند. جراحی پلک که بلفاروپلاستی نامیده می شود، ظاهر پلک بالا و یا پایین را با بازگرداندن یا ایجاد فرمی صاف در پلک بالا و اصلاح افتادگی شدید یا پفکردگی ( کیسه ها ) در پلک پایین بهبود می‌بخشد.

جراحی پلک محل یا شکل ابروها را تغییر نمی‌دهد. برای اصلاح ابرو ها باید عمل لیفت ابرو را انجام داد. علاوه بر این، جراحی پلک  چروک های کناری گوشه های خارجی چشم ها (چروک‌های خنده) را اصلاح نمی‌کند، هرچند ممکن است با این عمل اندکی از آنها کاست. جراحی گوشه چشم (کانتوپکسی ) و درشت کردن چشم ها (کانتوپلاستی) و روش های مرتبط با این نوع جراحی هستند که در آن ها تاندون های خارجی پلک پایینی کشیده می شوند تا گوشه خارجی چشم بالا برود و جلو افتادن آن گرفته شود.

برای دیدن فیلم جراحی پلک روی جراحی پلک کلیک کنید همچنین برای نمونه کارها و اطلاعات بیشتر به اینستاگرام جراحی زیبایی (@jarahezibai)  ما مراجعه کنید.

منبع

http://jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 29 سه شنبه 16 دی 1399 نظرات (0)

عمل شکم معمولا،  با بیهوشی عمومی انجام می گیرد. ماندن یک شب در بیمارستان یا مرکز مخصوص ریکاوری با توجه به حجم جراحی شکم بررسی می‌شود در اغلب می‌توان عمل جراحی شکم را در مرکز جراحی معتبر یا اتاق عمل بیمارستان انجام داد. در ۲۴ تا ۴۸ ساعت اول پس از به هوش آمدن، بسته به حجم جراحی شکم حتماً باید بزرگسال مسئول و هوشیار یا یکی از اعضای خانواده یا یک فرد بالغ در تمام مدت همراهتان باشد. احتمالا در ناحیه شکم و نیز محل برش ها شما احساس کشیدگی و خواهید کرد که طبیعی است و با دارو می توان آن را کنترل کرد.

اغلب جراح پلاستیک تان به شما توصیه می‌کند که معمولا یک تا دو هفته پس از جراحی شکم هنگام ایستادن بدنتان را کاملاً صاف نگه ندارید و فقط به صورت نیمه درازکش بخوابید و زیر زانو هایتان از بالش استفاده کنید.  ممکن است برای برخی از کارهای ابتدایی مثل لباس پوشیدن و رفتن به دستشویی در چند روز اول به کمک نیاز داشته باشید. در اسرع وقت راه رفتن را شروع کنید تا احتمال ایجاد لخته های خونی در بدن تان کم شود.

برای دیدن فیلم عمل شکم روی عمل شکم کلیک کنید همچنین برای نمونه کارها و اطلاعات بیشتر به   (@jarahezibai) اینستاگرام جراحی زیبایی ما مراجعه کنید

منبع

http://jarahezibai.ir/fa/

marjan بازدید : 29 یکشنبه 14 دی 1399 نظرات (0)

ابتدا مشاوره انجام  می شود که در آن سابقه پزشکی و همچنین تناسب اندام  شما توسط جراج بررسی  میشود تا ببیند آیا  در ران، شکم و باسن شما ذخایر لازم چربی برای انجام  لیفت باسن برزیلی وجود دارد یا خیر ومحل مناسب برای لیپوساکشن و برش های  لازم را مشخص میکند و جراح زیبایی در مورد عوارض احتمالی و نحوه جراحی و  روند انجام لیفت باسن با شما صحبت خواهد کرد. در این مرحله شما باید  انتظارات خود را از نتیجه جراحی بطور واضح و شفاف با پزشکتان بیان نمایید و  در صورتی که بیماری هایی مانند فشارخون بالا، دیابت، تیروئید  بیماری های  قلبی و هر بیماری دیگری دارید حتما جراح پلاستیک تان را در جریان بگذارید.

 

30 تا 60 درصد چربی  تزریق شده جذب بدن خواهند شد بنابرین شما باید حدود 10 تا 15 کیلوگرم چربی  در نواحی مختلف شکم ران و پهلو ها داشته باشید تا کاندیدای مناسب لیفت باسن برزیلی  باشید یعنی سه برابر مقداری که میخواهیم به باسن تزریق کنیم. اینکه چه  مقدار از چربی باقی بماند بستگی به نحوه مراقبت های بعد از عمل و سیستم  بدنی شما از جمله مدل لگن و اینکه باسن شما چقدر فضا برای تزریق چربی دارد.  هر چقدر فشار کمتری به چربی ها وارد شود و فضا برای تزریق چربی بیشتر باشد  ماندگاری چربی های تزریق شده به باسن بیشتر خواهد بود. در صورتی که ذخایر  چربی مناسبی ندارید با نظر جراح پلاستیک میتوانید به روش های دیگه برجسته  کردن باسن مانند پروتز و ایمپلنت فکر کنید.

 

جراحی-لیفت-باسن.jpg

منبع

http://jarahezibai.ir/fa

marjan بازدید : 29 شنبه 13 دی 1399 نظرات (0)

استعمال دخانیات ممکن است مانع التیام زخم ها شود به همین دلیل حتما باید چند هفته پیش از جراحی شکم و در طی دوره بهبود از مصرف دخانیات پرهیز کنید. علاوه بر این، به دقت تمامی توصیه‌ های جراح پلاستیک تان را جدی گرفته و آن ها را انجام دهید . ممکن است خمیده راه رفتن برای چند روز ناراحت ‌کننده باشد، اگر خوب از زخمهایتان مراقبت کنید و تمامی دستورالعمل ها از جمله استفاده از پمادهای موضعی، ورقه های سیلیکون و ماساژ محل برش ها را انجام دهید، جای برش ها به خوبی ترمیم می شود و اثری از بخیه ها باقی نخواهد ماند. علاوه بر این ها پس از جراحی شما همواره باید وزن خود را ثابت و در حد مطلوب نگه دارید و مرتب ورزش کنید تا شکم و اندامتان که با عمل صاف کردن شکم ظاهری بهتر پیدا کرده است همانطور بماند.

منبع

http://jarahezibai.ir/fa/

marjan بازدید : 38 پنجشنبه 11 دی 1399 نظرات (0)

در لیفت باسن برزیلی علاوه بر لیفت باسن حجم آن نیز تغییر می کند و باسن را توسط تزریق چربی هایی که از ناحیه های دیگر بدن مانند شکم، کمر و ران به وسیله ی لیپوساکشن خارج کرده اند افزایش میدهند. در این روش بدون استفاده از ایمپلنت و تنها با استفاده از چربی های اضافی از بدن خود شما شکل جذابتری را به اندام شما میدهند. که بسیار ساده تر و کم دردتر با دوره نقاهت کوتاهتر و با کمترین میزان عوارض بعدی مواجه خواهید بود.

در لیفت باسن برزیلی نگرانی هایی از قبیل حساسیت و عدم سازگاری وجود ندارد زیرا چربی های بدن خودتان خالص میشوند و به باسن تزریق میشوند.

 

منبع

http://jarahezibai.ir/fa/

تعداد صفحات : 11

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 107
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 31
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 69
  • بازدید ماه : 186
  • بازدید سال : 1,891
  • بازدید کلی : 4,835